czwartek, 25 grudnia 2014

Lipcowy eurotrip podsumowanie wydatków

Tak jak obiecałem umieszczam również podsumowanie kosztów tygodniowej podróży z lipca.


Przez 7 dni odwiedziłem 5 państw: Węgry, Turcja, Grecja, Macedonia, Włochy. 3 razy podróżowałem autobusem, 3 razy leciałem samolotem oraz raz podróżowałem pociągiem. 3 razy korzystałem z hostelu, 1 razy spałem na lotnisku i raz przymusowo spałem na korytarzu z braku miejsc w hostelu :)
Teraz pora na szczegółowe rozliczenie:



Bilety (lotnicze, autokarowe, kolejowe):

Warszawa-Kraków Polskibus 35 zł

Kraków-Budapeszt Ecolines (realizowany przez Volanbusz) 51 zł

Budapeszt-Stambuł Wizzair 116,94 zł

Stambuł-Saloniki Ulusoy bus 35 euro

Saloniki-Skopje pociąg 13,70 euro

Skopje-Bergamo Wizzair 83 zł

Bergamo-Warszawa Modlin Ryanair 30 euro

Noclegi:

Budapeszt z racji braku miejsc w hotelach nocleg na korytarzu za free

Stambuł 2 noclegi  17 euro

Skopje 1 nocleg 10 euro+ nocleg na lotnisku

Wydatki w poszczególnych miejsach:

Kraków/Budapeszt pobyt w obu miejscach niezbyt długi- łącznie około 40 zł (jedzenie, pamiątki, komunikacja miejska)

Stambuł:

Wiza do Turcji 15 euro

bilet lotnisko-Plac Taksim 5 euro

rejs po Bosforze 15 euro

Hagia Sophia bilet wstępu 30 Lir Tureckich

Wieża Galata 10 Lir Tureckich

komunikacja miejska, jedzenie 42 Liry Tureckie

Saloniki:

Biała Wieża bilet wstępu 3 euro

komunikacja miejska 4 bilety po 0,80 euro= 3,20 euro

pamiątki 3 euro

jedzenie 7 euro

Skopje:

bilet na autobus Skopje-Kanion Matka-Skopje 70 denarów

obiad+piwo w restauracji w Kanionie Matka 430 denarów

pamiątki 180 denarów

jedzenie w mieście 200 denarów

hamburger 160 denarów

bilet Skopje-lotnisko 150 denarów


Podsumowanie:

wydatki w złotówkach: 325 zł

wydatki w euro: 155 euro= około 667 zł

wydatki w lirach tureckich: 82 LT= około 125 zł

wydatki w denarach macedońskich: 1200 denarów= około 85 zł

Suma całkowita: 1202 zł







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz